onsdaag

Var sjuk eller hade sån jävla mensvärk både måndag & tisdag, ville bara spy. Så har vart hemma från skolan. Inte hänt så mycket. mest legat och haft riktigt ont. Idag är det onsdag och magen kändes bättre. skoldagen har gått snabbt och efter jag kom hem från skolan har jag faktiskt suttit och pluggat 1 timme. duktig tjej. Nu ska jag kolla lite tv, äta lite mat och sedan ska jag träna ikväll. Imorgon är det tooooorsdag och sen freeeeeeeeeeedag, då min syster kommer och ska sova hos oss ända tills på måndag! ser fram emot en underbar helg med pojkvän, syster, hiihi. Tyväärr så vet jag inte vart min header är någonstans.. hah. men den kommer nog snart! Det har också blivit sol och lite varmare, lööööve it!!!! PUSS
 



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha xD

2013-03-07 @ 17:10:37
URL: http://eemmaoberg.blogg.se
Postat av: Mickan

Myshelg <<<<<3

2013-03-10 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0