Nu drar jag till klosterparken med tjejorna! Chao ❤




Mys i kloster med bästavän ❤




Alltid ska tankarna ta över sömnen..




Dagens klädsel & lite om dagen ♣

 
Dagen blev som jag tänkt mig, en riktigt bra dag faktiskt. Lite sur på F men vad ska man göra åt det. Sitter just nu och försöker plugga så jag kanske kan göra hon lite glad. Men som sagt, det är lite kvar. Imorgon är det fredag och sedan helg. Ska de bli varmt imorgon? Hoppashoppas. Som ni kanske ser på bilden så har jag färgat&slingat mitt hår också. Det blev rätt så mycket mörkare än vad jag tänkt mig menmen. Jag var väldigt osäker i början på om jag verkligen gillade det, men man vänjer sig mer och mer för varje dag. Dagens klädsel ser ni också, vanliga höga jeans, blus/mag/spets tröja, och ett par ballerinor till de. Nu ska jag hoppa i säng, så jag är lite piggare imorgon för då ska något kul hända!! Puss & Godnatt 
 



godmorgon solstrålar !

Vaknade imorse, bredvid min pojke, av solstrålarna som kika in. Alltid lika bra att vakna till sol, för regn gör mig bara sur & arg. Himmlen är inte helt blå, men om är i skolan så skadar inte moln så mycket. Idag är det torsdag, jag känner att det kommer bli en bra dag! Skolan kommer gå bra, nästan bara chill lektioner förutom spanskan. Efter skolan ska jag ut och sola, om de är sol då. Ikväll drar jag till gymmet och tillbringar 1 timme där. Hoppas ni också får en bra torsdag! Lägger in två bilder lånade från weheartit, längtar till sommarn nuuuuuu. puss
 
Large
 
Large



haha klant

texten blev en stor rubrik istället för vanlig text i förra inlägget, klant som jag är. Ville bara säga det. haha. PUSS
skrattar alltid lika mycket åt bilden, haha, jag är så himla tröööööööött! godnatt!



Idag gick jag tidigare från skolan för jag hade klipptid. så nu är mitt slitna hår fint igen, gjorde också en förändring, blev mörkare med ljusa slingor, väldigt ovant men hoppas man vänjer sig! Fick med mig lite grejer hem från stan idag oxå, tack älskade mamma❤




27 maj 2013

Idag är det måndag, ny skolvecka, men eftersom de är sista riktiga skolveckan så är det riktigt chill. Började dagen med svenska, oförbrett prov, men de gick nog ganska bra. Efter svenskan och innan vi åt lunch så hade vi slöjd och jag blev klar med mina mysbyxor, de blev nog bättre än vad jag trodde de skulle bli. Åt potatisbullar, på engelskan så gör vi såklart inte så mycket så de blev att sätta på en film, världens äckligaste film typ? blä. Och efter de så hade jag idrott, rätt så chill idag. Hoppas att skoldagen imorgon blir bra också. Efter skolan gick jag hem, fixade lite saker, sen solade jag med erika, shit vad varmt de va. Tog en promenad hem sen och sen dess har jag ätit mat, snackat med mamii & papii! Nu ska jag plocka upp alla mina kläder från golvet och fixa så det ser någolunda fint ut på mitt rum. Sen ska jag lägga mig, så blir inge mer inlägg idag. Imorgon ska jag klippa mig, färga håret, köpa ny jacka, och lite andra saker. Hoppas på en ännu bättre dag imorgon. hihi. 
 
Mina mysbyxor jag gjorde, och på rumpan står det "holm" med rosa bokstäver! 
 
 



/jonte

 
jag älskar dig nathalie <3
 
 
 



Sitter & väntar på jonte, kommer inte kunna blogga så mycket i helgen så ni vet! Men bloggar så fort jag kan! ❤




Det är freeeeeeedag




En massa plugg efter skolan enda till 17.00 för då blir det att åka och se västerledens cabare!




Torsdag ✌




Jag älskar att leva ensam




Åh helvete vad trött jag kommer vara




tråk väder

 
helluu, tisdag idag och vi slutade tidigt idag, riktigt skönt! Har tagit en macka och ett glas juice och nu sitter jag med allt plugg. Riktigt jobbigt, men det är bara att göra allt man ska nu i två veckor till, sen är det SOMMARLOV! Idag är inte vädret särskilt uppmuntrande heller, men får hoppas att det blir fint senare i veckan!
Hittade en bild från min kusins student, mina ögon kollar åt ett annat håll men den här bilden var den enda bilden på mammas dator som jag kunde lägga upp! bästa kusinvitamin♥  vi hörs, kramis♥
 
 
 



Fotboll next

Vanlig chill dag i skolan, kom hem kvart över 3, åkte till gymmet kvart i 4, gymmade med josefine, nu har jag duschat och ska äta lite innan mamma och jag åker och hämtar upp jossan och sen åker vidare till västerås!! Esk a-lag spelar mot syrianska! vi höööörs, pusspuss 
Bästabästabästa jossis, loveu



Min magee gör så ont

Vaknade tidigt, gick upp tidigt, en heldag i Stockholm med shopping & kalas, ätit vita elefanten med hela våran la familia, jag helt slut och en stor fet jävla mensvärk på de, jag orkar inte, buhu




Stockholm ✌




Kvällspromenad With my love ❤




She's not me

Min mage värker som faaaan, blä. Imorse så vaknade vi av klockan halv 10. Jag skulle jobba 11 så vi gick upp och åt frukost, fixade oss, köpte lite mellis på ica och sedan åkte vi till högsta. Jonte drog på match halv 1 och jag åkte hem från jobbet halv 3. Åkte runt på lite affärer med mamma och camilla. Jonte hämtade mig efter hans match, så åkte vi hem och kolla sverige - finland semin. Och sverige vann, grymt. Mamma kom hem med thai mat. Jonte somnade i sängen, gulle,  så jag satte mig här. Har kollat lite bloggar, och lite klänningar. Jag är kär i fin klänningar, skulle kunna köpa hur många som hellst. De blir väl kolla lite eurovision, gå en långpromenad och bara mysa ikväll. Nej just vi ska har fast ans furious maraton. Vi såg 1an & 2an igår och ikväll ska vi se resten. Imorgon så ska jag åka rätt så tidigt till stockholm, kika runt lite på stan där och sedan fira min kusin linn som fyllt 25år. Vet inte om de är säkert men runt 5 så ska jag & jontes familj på djurgårdsmatchen, men inte helt säkert än. Nu ska jag gå och väcka min älskade, love
 



freeeeeeedag

heeelloo, fredag idag och helg! Direkt efter skolan åkte mamma och jag till erikslund, fikade, shoppade, myste en massa! Vi kom hem halv 8, då älskling låg i min säng och väntade på mig och pappa hade grillat klart. Så  vi gick upp och åt på dirren. Satt och snackade ett bra tag. Sen visade jag jonte och pappa allt jag köpte idag. Nu har vi kollat lets dance och ska åka till coop och köpa gott saker för kvällen. TUSEN TACK MAMMA för alla fina skor jag fick idag, LOVEU! Nu måste vi skynda, PUSSEN
Här är sakerna jag köpte och fick! 
 
 En millitärgrön långklänning, ett halsband, ett turkost linne och en döskalle sjal. 
 
 Ett par vita klackskor, tre nya ballerinor, marinblå, svart och vita.
 
 
 



Fika med mamma ❤




Dagens torsdags outfit ! ❤




Springtur avklarad!




Kan bara tiden gå lite fortare..

Kom hem 3, har kikat runt lite på olika sidor här på datan, ska ta någon macka, och lägga mig i sooooolen!! En härlig springtur väntar lite senare också. Sen ska jag fixa gymkort också, så jag kan gymma med jossi. Nu ska jag verkligen göra det jag verkligen vill och det som får mig att må braa!!! Vill ha en bra känsla och vill vara lycklig!! Vi hörs lite senare, här kommer några saker jag längtar till! 
 

 
 9 dagar till studenbalen 
 
 10 dagar till morsdag
 
 12 dagar kvar till klippning & färgning 
 
 16 dagar kvar till "17 månader med min finaste"
 
 20 dagar kvar till Carros student
 
 25 dagar kvar till 9ornas "balmiddag"
 
 
  27 dagar till skolavslutning 
 
 28 dagar till SOMMARLOV
 
 36 dagar kvar till midsommarafton
 
 53 dagar till spanien med älskling
 
 
 
 



15 maj

Både idag och igår var det elevens val, jag valde studiestuga eftersom jag verkligen behövde plugga till bildprovet. Men självklart har jag såå snackiga & roliga vänner såå de blev inte så jätte mycket plugg. Men hyffsat iallafall. Duktigt för att vara mig. IDag slutade vi två, och halv tre så cyklade jag och bästavän ner på stan till wickmans, hon hjälpte mig att plugga till bilden. Runt fyra kom belliiis, vi tre hade en trevlig snackstund, fikade lite och hade de skoj. Bellan åkte runt 5. Då gick jag och lollo till selma för att testa en klänning jag velat haft hur länge som hellst!! Vi kikade lite på skor också. Innan vi skulle cykla hem så köpte jag klänningen, hihi, loooove it, och jag kom kanske hem runt 6. Mi familia har grillat och jag har pluggat lite med pappsen. NUU ska jag läsa två gånger till och sedan sooova, så jag orkar både Matte nationella, bildprov & spanska glosorna imorgon. 
Vädret börjar bli toppen nu, idag var det sjuukt varmt, det var kallare inomhus än utomhus liksom?? haha.
orkar inte vara med på bild och jag har inte tagit någon ny bild så det får bli en gammal, mitt nästan naturliga lockiga hår.  PUSSEN
 
 



Cooooome on❤




Speeexfoto

Hooola amigos ! Idag är de måndag & en ny Skolvecka har börjat. Och just den där veckan är sjukt jobbig, massa prov & läxor & massa inlämningsuppgifter som ska in.. Och allt måste liksom komma juust nuu, den här veckan jag inte har humöret på topp, typiskt. Men efter skolan så har jag bara pluggar en massa! Runt 19 så åkte jag till stan på ehfs typ säsongs möte. Var där ca 2 timmar, och när jag kom hem gjorde jag i ordning lite frukt jag kunde smaska på under tiden jag pluggade! Nu ska jag läsa några gånger till & sedan soooova, trötter här!!! Vi höra imorgon, pussss❤




Söndags kalas outfit❤




Morgonmyser❤




cause everybody sucks

  ♥ Mysfika på Wickmans med underbara tjejor, sedan kollade vi på bellans dansshow, sedan chillade jag, Lollo & Mathilda på stan ett bra tag. Åt glass, snackade en massa osv. Ikväll blir det bio med Lena, Melinda & Lollo.Vi ska se Evil Dead, Jag får väl hoppas på det bästa, men jag tror nog att jag kommer dö av rädsla. FYFAN, gillar verkligen inte skräckfilmer. hehe. Nu måste jag fixa mig och äta nått litet, puss på er ♥



Justin Bieber - 23/4 2013

 
Han var riktigt bra, det här var verkligen ett minne för livet. Ni som inte gick, ni missade faktiskt något stort.
 

 
 
 
 



Senaste fotona


 
 
 
 



Ojojoj, vad jag inte har bloggat..

Men jag har vart sjuk & haft fullt upp. Så förlåt!
Jag har gått i skolan, träffat vänner, legat hemma & slappat, träffat annat roligt folk, grillat, myst vid brasor, gått långpromenader, firat syster, vart tsm med jonte i 16 månader, suttit ute i solen, vart med mina bebiiisar amanda, leo, william & elliiot, krånglat med min balklänning, tjockat mig en massor. Jaa.. Jag har iaf haft det underbart! Och nu är det kort loov också, kan inte bli bättre. Idag ska jag hjälpa mamma lite här hemma tills kalaset på söndag. Sedan ska jag ta bussen till västerås, och tillbringa min fredagskväll med massor av mys där!!! 
Ska försöka slänga in någon video & någon bild från justins konsert också och svaren på frågestunden!! 
Ni får ha en underbar fredag, för det ska jag!! PUSSEN♥
 
Tror ni HÅRFÄRGEN skulle passa mig? Det är ju bara en liten förändring men jag är ju väldigt ljus just nu och har en super ful utväxt. Kanske värt att testa lite nytt? 




Kalas dax!




Schoooool




RSS 2.0