Sveriges Nationaldag

Är det idag, Vaknade väldigt tidigt brevid mig poojke, vi gick upp och åt frukost och satt oss i solen runt 10. Där satt vi ungefär till 11, sen gick vi in och gjorde ordning oss, jonte skulle träna 12 och jag bestämda mig för att åka och gymma. Så gymmadee från 12 till lite efter 1. Nu har jag duschat, och håller på att fixa mig för att snart kommer jonte och hämtar upp mig då vi ska åka och kolla på esk p97! Sedan blir det väl picknick i koffsan eller kloster eller något mys ställe!! Vädret är så himla bra just nu, riktigt varmt och sol. jag älskart!!!! Jag kan berätta mer om gårdagen (studentdagen) någon annan dag och lägga in lite bilder! Nu ska jag fixa klart mig, Ni får vara utan bild ett tag tills jag fixat in bilderna på datorn!! pusspuss
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

wow coolt

2013-06-07 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0