Sista skoldagen imorgon...

Och jag kan ju inte tacka nej till sommarlov just nu. Fast det är ju endast 1 skoldag kvar så sommarlovet är snart här! Så himla skönt!! På onsdag är jag ledig för att det är studenttåg. Sen är det långhelg, måndag den 10onde är det bal, tisdagen är de mys med 9orna i kloster nån timme, onsdagen är det skolavslutning! Jag kan inte förstå att jag slutar 9an, det är helt sjukt vad tiden går fort.. Snart står jag där och sätter på vita mössan på huvudet. ÅH! känner mig faktiskt riktigt trött efter gymmet och solningen så det blir nog att hämta ett glasvatten, och sedan sova! Slänger in en bild påå vad jag hade för kläder idag. Puss & godnatt ♥
 
Tröja-Gina  ⁄⁄ Jacka-G-star  ⁄⁄ Byxor- Gina  ⁄⁄  Skor-Skopunkten
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0