Fredag idaaaaaag

Kan fortfarande inte ladda över några bilder, så de får bara bli typ en/två bilder! I tisdags kväll så åkte jag och min klass ut till koffsan för att bara umgås, vissa badade, grilla marschmellows(?), snackade, lyssna musik och bara umgicks! Kom hem vet inte när, men la mig iaf rätt sent. På onsdagsmorgonen så åkte jag till gymmer runt halv 9 och gymmade ett tag, sedan fick jag skynda hem för att fixa mig inför student kollande! Jag blev klar halv 12 så tog bussen kvart i eftersom jag hade alldeles för ondiga skor. Kollade tåget, skrindåkningen och sedan bilåkningen innan jag fick skjuts hem av syster! När jag kom hem kom jonatan hit och vi gjorde i ordning oss för student uppvaktning hos carro!! Runt halv 6 så åkte vi dit, var där till  8 kanske. Åkte hem,kollade lite tv, somnade fortare än någonsin. Nationaldagen vet ni vad jag gjorde på dagen, och efter esk matchen så åkte vi hem, chillade, sen åkte vi till fanny och dom. Där var vi en stund och sedan åkte vi till emma! Kom inte hem så jätte sent men båda var sjukt trötta så vi somnade så fort vi kom hem. Idag så vaknade vi kanske 11, åt frukost med amanda och mamma sedan åkte jag till koffsan med jossan, julia och hannah och jonte åkte till johannes. Pernilla hämtade mig vid coop för jag hade sånt himla skavsår och för att jag knappt kunde gå. Ikväll har jag, mamma, pappa,pernilla och amanda grillat. Och nu sitter jag här. Funderar på om jag ska orka åka ut till bresse eller om jag ska slappa här hemma? mh.. Men ska iaf sluta sitta vid datorn! Så vi hörs imorgon, hare gött♥ pussen
 
♥En bild från när jag var i koffsan med klassen 
 
♥En suddig sommar outfit bild som jag haft idag
 
♥Världens finaste systerdotter som vattna blommorna idag 
 
♥♥♥
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0