Du är så jäkla bra, min bästavän

Veckan har gått rätt fort, med både bra och dåliga stunder, kanske lite mer dåliga än bra den här veckan som inte alls är så kul. Men vad ska man göra åt det? Det är bara att bita ihop, och kämpa, Som pappa alltid säger. Har jobbat tis, ons,tors, fre och ska jobba idag också(lördag). Efter jobbet så vet jag inte riktigt vad som händer, inte alls faktiskt så vi får väl se vad dagen bjuder på. Jaag hoppas iallafall att det blir en bra dag. Men klockan är 1, och jag är så sjukt trött så jag ska sova nu med tänd lampa!! PLL gör mig verkligen så himla rädd, kan nästan inte sova med släckt lampa, jag srkämmer upp mig själv som fan, + att jag redan är mörkrädd. Usch och fy vad läskig den är egentligen.. Hoppas ni får en underbar lördag och att jag kommer bli bättre med uppdateringen lite. Så hörs vi, puss
 



Kommentarer
Postat av: Louise

Puss!!

2013-07-06 @ 19:58:06
URL: http://llollobc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0