Allt...

.. rullar på, jag har börjat jobba och det går faktiskt bra! Jag mår helt okej, hostar ihjäl mig och snorar sönder. Men jag är sjukt glad ändå och har vart det senaste veckan. Känns som om hela jag vill spricka av glädje, och jag vet inte varför eller jo kanske en liten grej (som ni inte får veta,hihi) men jag har nog helt enkelt en jäkligt bra period just nu också!! Hoppas verkligen de här fortsätter, för det är sååhär bra jag vill må hela tiiden ju! Imorgon blir det jobb, gymmet kanske, vi får se hur kroppen känner sig. Men nu ska jag kika runt på fina sommarklänningar, medans filmen laddas ner och sedan kolla på filmen! vet dock inte vilken film jag ska ladda ner än. Men hittar nog på någon bra! Puss på er, så hörs vi ! 
 
♥Min finaste, långhåriga, ruffsiga, älskade och väldigt retardade pojkvän, gud vad jag älskar dig
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0