Jobb,jobb & ännu mera jobb..

.. Meen det lönar sig i slutet när man får massor av pengar!! Just nu är  jag inne på min tredje sista dag. Jobbar bara onsdag & torsdag och sen är jag ledig i helgen eftersom vi åker till spanien på måndag. Måste hinna köpa, packa, och allt de där. Ska bli så himla underbart verkligen!! Saknat huset, värmen, och bara spanien allmänt mycket. Ska försöka njuta som bara den och inte hålla på med datan och mobilen. Bara vara. Guud så skönt. I år så är det jag, jonte, mamma & anna som ska åka. Pappa måste tyvärr vara hemma och jobba. Ska försöka att fixa någon uppdatering under de här två veckorna men de är inte säkert att jag kan. Men vi hörs nog någon gång innan jag åker iallafall. Njuuter ni av sommarlovet?? Det hoppas jag eftersom det bara är 6 veckor kvar innan skolan böjra. 
 
 Ett och ett halvt år med dig den 1 juli, underbart



Kommentarer
Postat av: Anonym

Finingar <3

2013-07-02 @ 16:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0