borta bra men hemma bäst

Jag har verkligen haft två helt underbara veckor med min prins. Men de är riktigt skönt att vara hemma nu faktiskt. Det har vart mellan 31-34 grader hela tiden vi vart där, men det har vart molnigt.. Ibland har de vart skönt, men man blir ju inte så jätte brun :( Vi har badat hemma i poolen, solat, spelat racket & basket i poolen, spelat uno & yatzy & vanliga kortspel, vart på marknader, vart vid havet, kollat två köcentrum, köpte massor av kläder och saker, ätit på resturang och grillat hemma (alltså ätit gott), druckit gott, pernilla amanda & johan kom ner och våldgästa oss, så vi har haft det trevligt, mysigt och roligt med dom oxå!! Jag skulle vilja stanna hur länge som hellst, men man längtar faktiskt hem.. till svenska maten ,& sin egen säng & alla mina bästa tjejor & pappa som inte va med oss i spanien den här gången! Men hoppas verkligen att det här kommer hända flera gånger, för jag älskar det!! Ni får två bilder som jag tog innan vi skulle till planet mot spanien resten av alla bilderna kommer i ett annat inlägg, och så ska uppdatering nog bli bättre! Jag hoppas  ni har haft det bra i sverige och att ni bara njuter varenda sekund på sommarlovet, för snart är över! Nu måste jag kila, PUSS 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0