trött tjeejj

kom precis hem från pernilla, johan & amanda. med dom har jag tillbringat hela min söndag! 
Igår efter matchen så chillade jag och älskling bara, sedan åkte vi ner till idrottshuset och kollade på esk.
Efter den matchen så gick jag och jonte till amazing thai och satt där ett bra tag. Mätta och belåtna gick vi till coop och köpte lite go saker. Mamma åkte förbi precis så fick skjuts hem. Vi myste, kollade tv, tog det bara lugnt. 
vi somnade rätt sent. och sedan blev jag väckt typ halv 8 imorse av jonte fför att han tydligen var pigg.. Meeeen.
Det är väl sådant man får ta när man har en knäpppis till pojkvän. 
Veckan som kommer är fullspeckad. Träning varje dag, nationella prov, möte och så behöver städa deärsådammigthärhosmig. Nu ska jag få massage för min piss huvudvärk, nack & rygg värk. Sedan ska jag sova. PUSS & GODNATT MINA KÄRASTE ♥
 
snälla sommarn, kom nuuuuuuu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0