heelloo again !

nu är jag tillbaka igen, ska försöka så gott jag kan. och så hoppas ni är kvar !  Vad har hänt sen sist? 
sen den 11/1 har jag inte skrivit så mycket. den 12 var jag och jontis på kalas hos min syster, sedan åkte vi hem och myste hela kvällen. vaknade då upp vbrevid honom den 13 klockan halv 8. Då han hade futsal, dm-final i uppsala. Jag följde med dom vann med rätt mycket. skolveckan gick som vanligt, väldigt mycket med ehf och upplandslaget den veckan, handboll varje dag. på fredagen så hade jag tagit ledigt eftersom bussen till katrineholm och sverigecupen gick runt halv 1/1 så fick jag ledigt hela dagen. Min syster kom runt halv 10/10 och skulle hämta massor av saker hos oss till hennes 30 års fest hon skulle ha på lördagen. Sedan behövde hon handla så jag följde med henne, till coop, systembolaget, willys & maxi. Sedan köpte vi en sallad till mig från W. vi kom hem runt halv 12 då jag fick packa ner allt i världens fart och fixa mig. eftersom jag bara hade en timme på mig. väldig kort tid för att vara mig. men jag hann och pappa skjutsade mig till bussen, där alla andra redan satt på bussen. Vi åkte till katrineholm och en hel handbollshelg väntade upplandslaget. dock gick de inte så värst bra. vi åkte ut i b-semin på shout outs. fyfan, aldrig vart så nervös. aldrig skakat så mycket. PUUUH. det sög att vi skulle förlora med bara 1 poäng på en jävla shout out. Men iaf vi spelade bra och jag har haft världens bästa helg men alla tjejerna !! Kom hem runt 10 igår med världens huvudvärk och sedan somnade jag kanske runt 1 eftersom jag kunde sova...  Vaknade imorse med magont & huvudvärk så jag stannade hemma från skolan. Nu ska jag fortsätta kolla på en film och mysa ner mig i sängen och försöka göra så jag kan gå till skolan imorgon. Det behövs verkligen! 
PUSSS & KRAM lovers ! ♥♥
 
inte världens bästa bildern. Men som sagt, världens bästa tjejer, LOVE YOU
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0