Godmorgon !

idag är det tisdag och imorgon börja skit skolan. Igår hade jag en helt galet underbar kväll med tjejerna, träffades runt 7 / halv 8, satte oss och åt på amazing thai. satt där i ungefär 2 timmar och snackade om allt mellan himmel och jord. skönt, riktigt skönt. var hemma runt 10, halv 11. sedan kom jonte hit! vi kollade på tv , myste bara. Vaknade upp vid 10 och  nu har vi ätit frukost. blir väl att kolla på någon film innan våra träningar eller något. sedan får vi se om jag åker ut till honom och sover där eller om jag stannar hemma. beror på hur jag mår, om jag orkar osv. Men ni får njuta av sista dagen på lovet nu!! PUSS&KRAM 
bilden? höhö
 



Kommentarer
Postat av: Mickan

<3<3<3

2013-01-09 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0