friday night

heellloo! kom nyss hem efter en galen och väldigt rolig dag& kcälll med några av brudarna och några andra!  Kan bara säga att det är sjukt skönt med fredag + helg igen. redan less på skolan..! Men iaf, idag gick skolan rätt fort, den var helt okej, lite rolig faktiskt. Efter skolan så åkte jag och lollo direkt ner på stan runt 4 var vi inne på wickmans och skulle fika med josefine. där satt vi tills klockan blev 6 och då kom bellan, vi trodde vi skulle äta sallad på wickmans oxå.. men dom stängde tydligen 6 så det var bara att gå där ifrån. Vi gick runt lite och sedan bestämde vi oss för att äta på torino. hehe. där satt vi runt 6 till 8/halv9. EN MASSA SKRATT, min mage värkte. Iallafall, efter torino så drog vi till coop, värmde oss, köpte nån chocklad bit och sedan träffade vi killarna. Vi gick upp mot stan och sedan bestämde vi oss att gå till donken eftersom killarna var hungriga. fråga mig inte varför jag gick med på det menmen.. led hela vägen, frös ihjäl och det enda jag ville var att ta ett varmt bad. när vi kom dit så åt dom, sedan satt vi bara och snackade en massor. Massa skrattstunder & härligt folk har jag tillbringat denna fredag med. underbart. Nu blire sängen & kika lite tv. PUSS & KRAM
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0