En fråga angående mitt hår!

Postat av: Khawanta

Hur får du inte håret att bli super slitet & gå av i luggen när du plattar hela tiden? Plattar själv håret jämnt, men de går av & ser jätte slitet ut på mig.. Tacksam för svar

 

SVAR: heej, mitt hår är väldigt slitet, så jag bör nog gå till frisören snart. Men jag försöker att alltid andvända värmespray som skyddar mot värmen när jag plattar håret. Jag andvänder balsam först, har i det en stund, sedan andvänder jag hårinpackning och har det i en stund, båda två varje gång jag duschar. Och sedan när jag plattar för att det inte ska bli jätte slitet så andvänder jag också en liten kam och drar innan plattången. Annars kan håret slitas mer för att hårstråna sitter ihop. Jag låter det alltid självtorka, eftersom det slits mycket på håret om man andvänder hårtork. Man kan andvända Vet inte riktigt om det här svaret blev bra, men hoppas det hjälpte lite. 

 

                
 



Kommentarer
Postat av: Mickan

Och så har du jue världens bästaste siiiiiiis som färgar ditt hår.... <3

2013-01-09 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0