borta bra men hemma bäst

HOME, efter en heeeelt crazy och underbar helg med mina handbollstjejerna. Kopparcupen är nog en av de bästa cuperna jag vart på, så sjukt mysig. Men iallafall, Vi vann våran grupp men sedan åkte vi ut i a-semifinalen mot hellton, ett grymt bra lag! Men tycker Vi spelade sjukt bra ändå! Nu är jag heeelt slut men det är ju nu allt börjar.. typ 2-3 veckor i rad som jag inte är ledig någon dag från handbollen, varje dag är det antingen träning/match/cuper. Hur ska jag orka.. höhö. Nyss har jag fått massage av pappsen, min rygg & nacke dödar mig. Och nu blire väl någon film och sova TIDIGT! Imorgon kväll kommer min älskade man hem, efter 3 veckor utomlands hoppas jag att han är vit fortfarande :) Hoppas ni har haft en lika underbar helg som jag! Fick en kommentars fråga som ni får svar på imorgon / övermorgon. Ska också slänga in en frågestund om ett tag, som ni ville, men det dröjer ett tag till. ;) 
skola på onsdag. VILL INTE , fuck this shit  !
några coola raket bilder från nyårs afton får ni, KYSSEN sötisar!
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0