onsdaaaaaaag

halllooojj, igår så slappade jag bara, tog en promenad, solade, fick massage och gjorde massa andra tester/övningar. Runt 23 så gick jag ut till massa folk, trevlans. Vi gick, snackade, gick till donken. Och jag & josefine kom hem runt 1/halv2. Vi kollade på film, och båda somnade som vanligt vid halva filmen. Haha. imorse så vaknade vi runt 12 kanske? kommer inte riktigt ihåg. vi åt frukost, josse fixade sig och åkte halv 2 till en kurs. Nu har jag tagit en dusch, rakat bena, smörjt in mig, målat naglarna! vet inte vad dagen har att bjuda på så vi får se helt enkelt!  vi hörs alltså senare, hoppas ni alla har ett bra lov! redan halva lovet har gått.. och snart börjar skolan igen. PALLA
bjussar på en gamal bild på mig & josse. PUSSHEJ sötisar ♥ 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0