FREDAG & LOV

och förlåt att jag aldrig skrev om min förra helg eller blogga överhuvudtaget, men min data har cp:at sen måndags. Idag är det fredaaaag & ett lov väntar ! Skoldagen var bara dryg & jobbig, kändes som jag var överallt men ändå inte. Jag är inte helt frisk så mina öron och huvud gör ont, det blir aldirg bättre när alla småungar skriker och har sig i skolan. buhu. men nu är jag glad över att slippa skolan en vecka! Mina planer för kvällen är biomys sedan sova hos killen. Imorgon fyllar han 16 år och jag ska va hans slav heeeeeeeeeeeela dagen! 
Nu ska jag vila lite, innan jag ska börja packa och fixa mig. PUSSEN
bilder sen musses fest!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0