Söndag

Vaknade av klockan 08.00 igår eftersom min lilla prins skulle döpas. Jag fick stå med där framme hela "döpningen" eftersom jag var faadder, fick ont i knäna och det vart sjukt varmt att stå och hålla i ett ljus hela tiden. Men det var det lätt värt det!! Prinsen somnade under "döpningen" oxå, haha så söt!! Blev lite knas med mat osv, men tillslut var vi hemma och nästan hela la familia var samlade! Jag, Nicklas, Camilla, Christer, William,Elliot, Pernilla, Johan,Amanda, Mamma & Pappa åt grillat kött med klyftpotatis. Mys. Jag och nicklas åkte sen till karin och väntade på jontis där. Jonte kom och vi kollade på en skräckfilm, fyfan vad hemsk den var. Med massa äckliga masker. Kom hem runt 00 ? och då så snackade vi lite med alla andra som fortfarande var kvar här. Jag jonte Wille, och elliot började kolla på happy feet 2, så de blev att vi somnade när de hade åkt hem, runt 2. Idad sov vi till 10/halv11, åt frulle och nu sitter jag med mami och papii och snackar. Kanske blir fotboll idag, får se om de fprtsätter att regna. Mot kvällen kommer nog elliot och så ska jag vara barnvakt tills imorgon!Nu måste jag kila,puss
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0