Sista sommarlovs dageen

Om jag ska vara helt ärlig så har inte sommarn vart så jätte rolig. Visst det har vart stunder som vart super bra men det har vart många tråkiga stunder också. Det ska bli skönt att komma in i rutinerna nu osv. Lite nervöst är det väl alltid första dagen på en ny skola? Men det kommer nog gå super. Är super nyfiken på min klass, om den kommer bli en bra elr en dåålig! Nu ska jag fixa till allt de sista inför imorgon. Kolla lite serie ska jag nog också göra. Hoppas alla ni där har haft ett super sommarlov ! Vi får se hur uppdateringen blir nu när skolan börjar osv! Ska försöka så gott jag kan!! Ville också bara tillägga att jag blir så glad för dom få kommentaren jag får, super fina verkligen!! Puss och kraam på er, så hörs vi imorgon!! Ni får en bild på världensbästa tjejer. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0