hela min lååånga heelg

Jag vet att det är helg imorgon igen och att jag ligger lite efter. Men sånt är det som händer liksom!! Haft väldigt mycket den här veckan så jag har inte hunnit helt enkelt.. MEN 
 
Min fredag bestod av att umgås med finaste tjejerna! Jag, lollo, Josse & foppa åkte till västerås runt 8 och chillade lite, vi kollade på bio runt 9, MAMA hette den, super läskig, jag hade hjärtattack samtidigt som jag fick kramp över kroppen för att jag spände mig, skrek gjorde jag och så höll jag handen för ögonen ungefär hela filmen! haha usch. Vi åkte hem, så var hemma runt 1/2? kommer inte riktigt ihåg! Jag somnade inte alls gott, eftersom jag tänkte på den där förbaskade filmen hela tiden. Drömde gjorde jag också.. 
 
På lördag hade jag ställt klockan på 10, skulle upp och träffa lollo 11 och hon skulle hjälpa mig att jobba lite!! Vi delade ut massa reklamblad som bara tog 1 timme, skäööönt!! Vi gick runt på företagsmässan, marknade och sedan träffade vi jossan! klockan 2 gick vi och kollade på esk a-lag som spelade här hemma i enköping!! De vann och efter så åkte jag hem & jonte följde med och hämta sina kläder. Han drog till 40års kalas och jag fixade mig, runt 6/halv7 så åkte jag till lena, där va lollo & melinda också! super mysig middag, väldigt mycket skratt, roliga spel och underbara människor!! Min Lördag vart en toppen lördag!! Jonatan kom till mig ungefär när jag kommit hem sent sent på kvällen/natten. 
 
På söndagen så vaknade vi runt 12 tror jag, eftersom vi somnade runt halv 5.. Han drog ner på stan och träffade grabbarna och jag träffade jossan, vi gick på marknaden och gjorde inte så mycket. sedan gick vi till W och satt  där en stund. Efter det så åkte vi ut till högsta för att bara kolla hur det såg ut osv.. VI åkte hem så vi kom till slutet av fanna matchen. Vi kollade på esk p97, dom vann, träffa massa roliga människor, sedan åkte vi båda hem på varsitt håll. Jonte kom och sov hos mig den dagen också. hihi. 
 
Måndagen  så var 9orna i uppsala, rätt kul, iallafall bättre än lektioner. Och efter det så åkte jag ut till amanda & pernilla & johan, de hjälpte mig med läxan, vi åt mat och sedan kom jag hem runt 9!
Tisdagen var det skola och onsdag med, jonatan sov här igår, hur underbart som hellst. 
Idag är det torsdag och jag ska nog åka ner till stan, träffa lollo, plugga med henne på W ellernågot. Lite ångest över fysikprovet imorgon, som jag verkligen inte kan! 
 
-lördags marknads outfit
  
 - lördagens kvälls outfit 
 
- bästavän sen i lördags
 
-jag och min finaste prins
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0