tröttis tjej

Heej allt underbart folk, har eran dag varit bra? 
Jag var pigg imorse men blev sämre och sämre under dagen.. fyyy vad jag hatar det här. 
Men iallafall, skoldagen var låång & sovande. Efter den hoppa jag ner i sängen och somna. 
Vakna, åkte ner till wickmans och träffa jossi där, åt sallad och snacka skiit. 
Sen kom tuulllan & foppa förbi, börja snacka med oss
lollo smsa så hon kom också.. ;) sen så fika vii, fortsatte snacka skit.
klockan kvart över 7 så drog vi oss till idrottshuset, kika lite handboll.. träffa gott folk. 
Efter det så cyklar jag & lollo hem. Kan ju bara säga att det är såååååååhääääääär kalllt ute redan!?! :( 
tänk i december sen då liksom ?  vi kommer bli is.... 
Aja, nu ska jag spela ett grymt spel på mobilen sen sova. 
pce världen
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0