if you dont win one time , give not up forever

sry mina vänner har verkligen haft fullt upp ! 
igår så vaknade jag upp med jonatan, vi chillaade as mycket tills klockan 4. då vi åkte hem till hoonom.
på kvällen kom hans kusiner och då hade vi kräftskiva, gick på en promenix på kvällen. 
jonte och jag var vääldigt trötta typ halv 11? så vi la oss, somnade på direkten. haha
blev väckt av jonte idag runt 8 för att han var rastlös och inte kunde sova. heeeeeeeeeeeeeeeeej suurnatta.
fick skjuts hem runt 12 och då precis kom min syster hit, vi har fixat och gjort det as nice i mitt rum ,:D  heeeeeeeela dagen.. nu är jaaaa super trött så ska lägga mig och kolla klart på beck. 
sov så gott, så hörs vi imorgon!  
pce 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0