bloggtorka, frågor!

Hur många har du varit riktigt kär i? två tror jag.

Vad tycker du om kärlek? helt underbart men jobbigt ibland

När kramade nu någon senast? idag

Saknar du någon speciell person? Oja, det finns några 

Har du svårt att bli kär? njae

Är du singel? nej, har världens bästa

När fick du senast en komplimang? idag

 

HAR DU NÅGONSIN:

Vart medvetslös? vet inte riktigt, kommer inte ihåg

Hånglat med ngn riktigt ful? japp

Hånglat med fler än 50 personer? nene

Hånglat med fler än 2 personer på en kväll?  japp

Gjort ngt riktigt dumt? de vet jag inte, säkert 

Åkt ambulans? jaaduu

Åkt polisbil? tror jag inte

Gjort ngt olagligt? tror jag inte

Fått din mamma att gråta?  Ja 

Slagit ner ngn? hehe, varje dag

Skämts för dina föräldrar? hahah det har hänt

Sagt jag älskar dig och menat de? ja

Tar du droger? NEJ!

Dricker du?  nej

Vilka kläder sover du i? t-shirt

Vad hatar du verkligen? det finns saker.. 

Varit kär? Jag är galet kär nu !

Är du ensam nu? Ja

Vill du gifta dig? Ja!

Vill du ha barn? Ja!

 

SENASTE PERSONEN SOM:

 Sov i din säng? Jonatan 

Såg dig gråta? Jonatan

Fick dig gråta? -

Du delade en dricka med? JOnatan

Du gick på bio med?  Jonatan, johannes & lollo

Skällde på dig? mammi&papppi?

Sa något till dig och vad var det? Mamma , ska fixa present typ?

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

 Gråtit? ja

Kramat ngn? Japp

Pussat ngn? japp

Köpt ngt? nepp

Sjungit? Haha ja 

Saknat ngn? Ja

 

JAG HAR:

 En digitalkamera? ja fast den suger 

En systemkamera? nepp

Telefon på rummet? Moobil

En egen dator? självklart

Könssjukdomar?  huh!? nej!

Bra kompisar? Ja!




Kommentarer
Postat av: Anonym

grymmis

2012-09-26 @ 19:22:47
Postat av: Anonym 2

skojat mycket i sängen under 15-olagligt?=

2012-09-26 @ 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0