sry, mina vänner

jag vet att jag säger det här väldigt mycket, men jag har fullt upp, hela tiden.. ska försöka så gott jag kan. promise
jag har varit sjuk ett tag nu & är så trött på det.. nu känner jag mig mycket bättre iallafall, som tuur är. 
idag ska jag åka på en lite shoppingrunda, handla massor av fina & snygga kläder! LOVE IT! har också fått jontes present, fick den såklart på min födelsedag men var tvungen att byta storlek, nu har den äntligen kommit och jag 
tycker om den aas mycket, även fast den är stor  nu men.. eftersom jag har en mellan storlek så är det sånt man får ta. ;) Det är iallafall en rosa one piece. grymt mysig. ni kan få bild på den om ni vill? fixart så fort jag kan!  
Nu måste jag fixa mig, innan pernilla kommer och hämtar mig. Måste bara säga attt jag hatar det här pissvädret också. det tar kåååål på mig. kan det inte bara vara sol ute! ååååhh!! nej vi hörs mer i provhytten kanske? haha,pce. 
 
 
old pic, you know. 



Kommentarer
Postat av: Simon

Snygging!!

2012-10-20 @ 12:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0