Första delen!


SVAR PÅ FRÅGEESTUNDEN!

Som sagt, har tagit bort alla frågor om mig och jonatan, har bestämt att han och jag kommer ha en egen frågestund om bara oss. Så får ni fråga hur mycket ni vill där istället. Det blir rätt mycket frågor annars. Men här har ni FÖRSTADELEN!

 

 

1. hur mår du ?
svar: Jag mår helt okej.
2. Livet är bra ?
svar: Livet är både bra och dåligt. JUst nu duger det.
3. Hur många förhållanden har du haft, alltså seriösa?
svar: 2 kan man säga.
4. Kan du säga en riktigt snygg kille?
svar: Oleg Panov, så jäkla snygg asså
5. vad har du för kläd storlek ?
svar: 36
6. Är du rädd för något?
svar: jag är jävligt mörkrädd, USCH!
7. var köpte du din snygga skolavslutningsklänning?
svar: På bikbok tror jag
8. har du färgat ditt hår, isåfall vilken färg?
Har slingat några gånger bara.

9. Gillar du Sebbe ?

svar: bara som vän, ja.

 

10. vad är bra just nu?
svar: BB är skit bra.
12. vad är dåligt just nu?
svar: Depp veckan, lite olika.
13. Vad gjorde du hos doktorn?
svar: tog blodprov grejer, fixade allergi tabletter, astma skit och nå mer.
14.  och kan du inte fixa en frågestund när det är frågor till honom och dig? alltså om er?
svar: Det håller på att fixas! måste bara få klart den här:)
15. vad andvänder du för perfym?
svar: Jag andvänder två olika, beror på vilken jag har lust med just då. 
men, christina augulera by night och victoria secret forever ,som jag fått av jonatan.
16.Varför är du så cepe?(a);*******
svar: Hej josefine, enkel fråga. Jag umgås med dig pucko? :)

 

17. Vad är det värsta du vet?
svar: Det värsta jag vet är falska människor, mörker, döden och tårar.
18. Vad är din högsta dröm?
svar: Att få leva livet som en normal person, med barn och en riktigt go man. 
Ha ett fint hus, men massor av underbar vänner + grymma jobbet!
19.Vad vill du jobba som/med när du blir stor?
svar: När jag var super liten så ville jag bli frisör / hovmästare. 
Men nu har jag faktiskt ingen aning, sry!
20.. Hur länge har du spelat handboll? :)
svar: Jag började på handbollskola när jag var 6 tror jag? sedan dess. :)

 

21. Har du en iphone 4 / 4s?
svar: Ja har en iphone 4
22. är det något du saknar ?
svar: tiden då man var liten, då allt var så engelt. 
Och min gammelmormor.

23. ifall du fick välja en sak, bara en sak att få göra / få / osv vad skulle du välja då?

svar: Det skulle vara att få träffa g-mormor igen, jag saknar henne obeskrivligt.

 

24. hur många har du haft sex med?
svar: Jonatan.
25.kan du lägga ut en bild på dig i bikini eller "dagens underkläder" ? ;)
Svar: Det kommer nog komma någon bikini bild i sommar.


26.bor du tillsammans med din mamma & pappa?
svar: ja det gör jag.

27.har du några syskon ?
svar: Ja, tre systrar.
28.Har du några husdjur, eller haft?
svar: Jag har haft,  miin kanin skuttelina.
29.tycker du själv att du har mycket kläder?
svar: jag har sjukt mycket kläder.. för mycket..
30.tycker du själv att du har snygga kläder?
Svar: av Alla kläder jag har så kanske 5 plagg.

Inte mycket alltså.

31. tycker du själv att du är snygg?
svar: mer snygg än söt sånt fall
32.har du bra självförtroende?
svar: Nja, inte det bästa.

33. du är väl målvakt i handboll? (såg dig på nån match)
varför vill du just va målvakt?
du är grym iaf.
svar: Ja det är jag. Har spelat ute i alla år, men tröttnade så tog en paus. sen saknade jag handbollen så jag testa målis, och det var mycket roligare. så ah stannade i målet ;) TACK!

34.vilken skola går du i , klass?
Svar: bergvreten, 8 blå.

35. ÄR skolan bra , människorna i den?
svar: Jadå, duger. Vissa är underbara, vissa inte.
36.vilken linje ska du gå sen, om du går på westerlundska?
så jag kan välja den ocxå;) nejdå, tack om jag får svar !
svar: Ingen aning, hade tänkt samhäll men väldigt osäker.

37.favorit klädaffär?
svar: Gina såklart

38.Lägg ut en bild på din "vanliga" look ?
Jag andvänder aldrig smink längre, sånt fall på någon fest eller något ibland. 
i skolan har jag ingeting förut mascara. Så dom senaste bilderna är den "vanliga" looken. 


Mer frågor imorgon! PUss på er, nu ska jag sova!! ♥




Kommentarer
Postat av: :(

Du är den finaste som finns,

ja hoppas jonte visar så mycket kärlek till dig

som jag skulle gjort. Du är värd rosor, choklad, diamanter, guld, silver , allt.

Hoppas han tar din hand och pussar dig när det är som flest folk , finns för dig, skyddar dig, bevisar hur mycket han älskar dig för alla andra. en sån underbar flicka är värd det. inte något svek och skit.

I be waiting for you, every day long.

2012-05-02 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0