lördag me älskling&hans familj♥

Heeeeeeeeej sweeties, jag mår toppen !
Eller mh, ja.. har ont i magen, men det skiter jag i !
Tror allting är på topp eftersom jag har fått träffat älskling igååår.
Elle, jens, samuel och älskling kom och hämta mig 7 i lördagsmorse, vi åkte till jontes samling och sen vidare till norrköping där han skulle spela. Dom vann med typ 5/6-0 ? kommer inte rikttiggt ihåg.
Efter det duschade han, sen hoppa vi in i bilen igen för att åka till stockholm. stannade påvägen och åt lite lunch.  För att orka se djurgården spela match.  ;)
Matchen börja 4, sluta runt 6. Det blev 1-1.
Sen satt vi oss i bilen återigen för att dra oss hemmåt, vi tänkte åka till gröna lund men det regnade så mycket.
Vi kolla lite hockey och myste när vi kom hem, jonte och jag råka somna typ halv 10? haha för att vi var så trötta.
Han väckte mig typ 00.00 och blev lite sur för att vi hade somnat, osv. haha så trötta var vi..
Men vi gjorde i ordning oss och sen la vi oss och myste i sängen, och sen somna vi.. rätt fort. haha.
Imorse  vet jag inte riktig när vi vakna, typ 9? men vi låg kvar ett tag för vi fortforande var trötta..
Åt frukost, kolla tv, packa väskan sen fick jag skjuts hem  för dom skulle ändå ner till samlingen.
För jonte hade en match idag igen, TAck för lördagen fam Åhlin , ni är bäst♥
har jag tagit lite yoghurt, hjälpt mamma lite, nu ska jag fixa mig klart  för snaart kommer gästerna.
Pappa fyller år och vi ska gratta honom!
Jag kommer göra ett inlägg till honom sen, inte här och nu.
Men nu måste jag snabba mig. Vi höres!
Kyssen♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0