someone like you, baby.

heeejj baabbies ♥
happy girl här mmycket bättre än igår men inte bäst.
Skolan var chill, börja 9.30 vid bachohallen,
skulle se på någon musikal ? teater? från westerlundska, den var väl helt okej.
Sen drog jag & lollo tillbaka till skolan och åt.
eftersom allt blev försenat så hade vi matte i 30 min, sen en timmes slöjd. CHILL, ja!
har nyss tagit en liten macka och ett glas oboy. Mums.
Musiken rullar, åh vad jag älskar den! finns inget annat än musiken som hjälper vid alla tillfällen.
Ikväll ska jag försöka träna, har sjukt ont i min fot.. gjort något ajajaj:(
Efter träningen tar jag en låååång promenad. eller nej. vi får se hur min lilla fot mår.
när jag kommer hem ska jag börja packa till på lördag tror jag, duscha, raka bena, fixa trixa jao.
Eftersom jag inte koommer hinna packa så mycket imorgon.
och jonte kommer och hämtar mig runt 7 på lördagsmorgonen? najjjs med sovmorgon ? äh vi skippar den va.
Men berättar mer imorgon om det. Men nu ska jag börja packa osv.
PUSSSSSSSSSSSSSSS♥♥
slänger med en bild eftersom allt blev så tråkigt utan bildeer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0