frågorna från anna!

Här får ni/du svaren på dom 55 frågor som ställdes från en och samma person.
mycket jo jag vet, der blev  bara 47 frågor, eftersom jag tog bort 8frågor om mig och jonatan.
Det får ni fråga när jag har frågestunden om oss!
nu drar jag på träning och kommer hem rätt sent, så vi hörs ikväll om jag orkar annars imorgon,KYSSEN!♥
Postat av: Anna

1. oskuld?

svar: Jag har tappat den.

 

2. har du nyligen mist en/flera kompis/ar? isåfall vem/vilka?

svar: Nej det har jag inte.


3.vem är din bästavän?

svar: josefine&louise


4.vilka litar du på mest?

svar: Dom två.


5.vem är enklast att prata med?

svar: Dom två.


6. läser du några andra bloggar?

svar: Ja det gör jag.


7.isåfall vilka?

svar: Kenzas, rebeccas, sarahs, sarah T, och sen några av mina vänners.


8.hur mycket får du i månadspeng/veckopeng?

svar: 500 i månadspeng.


9.vad gillar du bäst med dig själv?

svar: min ögonfärg för den är så forever alone mot alla andras blååååaaa och bruuuuuna


10.vad gillar du sämst med dig själv?

svar: mitt hår och mina ben.


11. har du bra själförtroende?

svar: nja, inte det bästa.


12.har du några syskon?

svar: ja, 3 systrar.


13.tycker du att du är en bra vän?

svar: ja de hoppas jag?

 

14.betyder dina vänner mycket för dig?

svar: ja, det gör dom. iallafall dom som jag umgåås med.


15.är du sur på någon just nu?

svar: ja det är jag.


16.är du besviken på någon?

svar: Ja det är jag.


17.hoppas du på att din blogg ska bli stor?

svar: nej inte tänkt på det direkt, lägger inte ner hela mitt liv på bloggen. och tror inte det skulle bli så stor.


18.vad skulle du säga/göra om du började tjäna pengar på din blogg?

svar: Jag skulle bli glad om jag fick pengar för att blogga? jajajajja.Hopparunt skulle jag nog gjort.

 

19.hur många har du strulat med?

svar: jag har inte räknat hur många jag strulat med.


20.hur många killar har du haft?

svar: jag har haft 2 seriös förhållanden. kan man säga.


21. vem av dina kompisar är lättast att snacka med om det hänt något?

svar: den frågan har jag redan svarat på ? men lollo & jossan.


22.vem/vilka har du alltid kunnat lita på?

svar: Josefine och sen jag lärt känna lollo har jag alltid kunnat lita på henne.


23. vilka 4 har ställt upp för dig mest?

Josefine, lollo, mina föräldrar, skolan, mhh det finns tusen som ställt upp så tänker inte skriva någon.


24. 5 vänner du saknar/som du inte vart med på länge?

svar: malinR,nisen,erkan,Pontus,Cameron.


25. får du det du vill ha?

svar: nejnejnej, inte aallt.


26. vad betyder mest för dig (en sak)?

svar: kärlek/vänskap


27.vilken är din favorit affär?

svar: Gina tricot, om du mena kllädaffär?

 

28. hur lång är du?

svar: 168.


29.hur mycket väger du?

svar: jag villl faktiskt inte säga det.


30.kan du inte lägga upp typ dagens/veckans eller månadens vill ha?

svar: jo det kan jag, menar du människor då? eller saker?


31.bloggar några av dina kompisar?

svar: ja det gör dom.


32. isåfall kan du länka typ 3-5 st?

svar: http://llollobc.blogg.se/ lollos blogg

http://moawellbrant.blogg.se/ moas blogg

http://eemmaoberg.blogg.se/ emmas blogg

http://isabellablomdahl.blogg.se/ bellans.

får räcka.

 

33. har du någongång blivit full?

svar: nej det har jag inte.


34.dricker du?

svar: det har väl alla?


35. röker du?

svar: Aldrig i hela mitt liv. USCH


36.om du fick vara med i något tv program vilket skulle de då vara?

svar:oj gud.. har faktiskt inte en aning. förlåt.


37. vilka hejjar du på i bigbrother?

svar: camilla


38.hur ofta duschar du?

svar: haha vilken fråga, aja det beror på vad jag gör? men varannan dag kan man säga.

 

39.vad har du för bh storlek?

svar:75c


40.vad använder du för smink?

svar: jag andvänder inget smink nu, bara mascara.

om det inte är fest/dop något speciellt.


41.smörjer du in ansiktet med några krämer?

svar:njae, inte några speciella, ansiktsmask ibland, annars body lotion när jag smörjer in kroppen.


41. tycker du om justin bieber?

svar: Jag gillar honom inte överdrivet, men han är grymt bra och ser bra ut.


42.tycker du om one direction?

svar: nja, lyssnar iaf inte mycket på dom. men nog inget fel.


43.vilken är din favorit låt?

svar: somebody that i used to know,&turn all the lights on&boyfriend. justnu.


44.vilken låt nöter du just nu?

öhm, sätter på en lista och så spelas den bara.


45. vem är din favorit artist?

svar: har faktiskt ingen, inte tänkt på någon än. alla är bra på olika sätt.


46.vågar du stå för det du gör/säger?

svar: ja ?


47.har du svarat helt ärligt på HELA frågestunden eller har du ljugit lite någonstans?

svar: ja det tror jag. om jag inte råkat missa någon.



tack på förhand! jätte många frågor ^^ men hoppas du svarar på frågestunden snart! :) älskar din blogg! du är jättefin!

svar: TAck så jätte mycket, gör mig super glad när du skriver så! förlåt för dina frågor blev lite sena men här har du dom!

massor av kramar till dig! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0