cabaré osv

heelllluuuu, idag har dagen varit kort. älskar't.

Kollade också 9ornars cabaré, den var faktiskt bra! :D
Efter den så gick jag och lollo upp till stan, skulle köpt morsdag present men hittade ingeting.. som lollo gjorde.
Får dra ner och kolla imorgon eller något också.
Sen kom tjejorna, vi satte oss på wickmans och myste och snackade. Kollade på cabarén en gång till.. hahah.
aja, efter så köpte vi glass och satte oss på torget kom hem 22.00.
Ska nog sova snart, jag är verkligen super stressad.. hela jag.. ont i hjärtat..
måste få ta det lugnt och inte tänka på något alls.. men jag kommer aldrig lyckas, folk överallt och händelser överallt ! enköping börjar fan spåra ur. :o
Kan fan inte va trygg längre, fan rädd överallt..
Men imorgon är det chill dag då med, så jävla skkönt.
Men egentligen vill jag ju bara läggga mig i sängen och sova hela dagen, jag pallar fan inte tänka på allt.
pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0