Underbar kväll!

äntligen är jag klar för att sova.
Dagen idag har vart fett chill, utvecklingsamtalet gick bra. Hoppas han kan fixa det vi önska!
Sluta tidigt så de var as nice, efter skolan drog jag hem fixa lite sen drog vi till eestooocolmoo! :d
Vi åt hos min kusin & moster, as goood mat(y) Sen drog vi oss ner till china teatern för att se 
DIRTY DANCING musikalen :d! Den var huuuuuuuuuuuuur bra som hellst. Stort hjärta på den.
kom hem runt 12 sen har jag duschat fixat masssa och nu måste jag läsa igenom hkk:n innan jag somnar
har ju prov första lektionen imorgonbitti. Efter skolan imorgon kommer älskling till mig. vi får se vad vi hittar
på och vi får se hur mycke jag hinner skriva imorgon! :)
En bild på kvällens "outfit" och två från musikalen. PUSSSSSSSSSSSEN♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0