Söndagen 11/3

Som ni märkt har jag inte haft tiden att blogga.
Men lördags gick jag upp halv 7 för att åka till lindesberg och spela två matcher mot lindesberg båda två.
Efter det blev de dusch o snabb fix sen dra hem, sen eftersom jag åkte med felle åkte jag med henne ut till fjärdhundra på en gång. Där väntade jonte, vi åt, kolla melodifestivalen och bara myystee!  Idag så vakna vi, jag var såå trött men vi gick iaf upp och kolla lite tv, sen åt frulle, sen gjorde vi inte så mycket. Det var juuu såå fint väder, vi gick ut en stund och sen grillade korv med jens, elle och samuel.  Mys! Sen blev det film-mys. Tog bussen hem kvart i 8. En dålig sak är att jag tror jag har blivit allergisk mot katter.. alla gånger jag varit där så har de bara runnit i ögongen, kliat och sviiidit. + att jag blir typ tjock i halsen? inte kul. Men till en helt annan sak, Jag tyckte verkligen verkligen verkligen Att det var rätt person som vann melodifestivalen. HON ÄR SÅ JÄVLA GRYM! Hon kan verkligen ta hem hela skiten!?!
snygg&söt är hon också...  Eller hur?
är super trött så nu  väntar sängen på mig. 
vi hörs, kram på er♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0