Sääääängen nuuuuuuuuuu

Hejsaaaan everyyyybody! 
Vi vann mot bålsta med 24-14 tror jag det blev. GLAD BRUD HÄR!
Är sååå sjukt trött och har ont i huvudet så ska nog sova rätt snart... nu. 
Dagen har vart jag vet inte, finner inga ord. iallafall inte så bra. 
Imorgon blir den därimot as grym hoppas jag, hehe inte för att jag ska göra något speciellt
men man kan ju alltid hoppas liksom? :d
Vi slutar ju typ 2 så de är rätt chill.
Nu kom mamma in med brev från h&m och på det stod det att första paketet har kommit,
med det jag beställde! Så, ska försöka hämta ut det imorgon om jag hinner. 
Så kan ni få lite bilder på det jag fått hem. 
Men nej, nu ska jag sova. 
Kram på er mina kära nybörjarläsare, vi hörs imorgon. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0