Nån fler gillning på fb!

Godmorgon, gud har verkligen drömt värlens äckligaste dröm. fyyy&usch.
Nu är min poojke påväg till camp 2, hoppashoppashoppas det går bra för honom, han är sååå duktig!
Så eett lycka till, till älskling! ♥

Det var Nån till som gillade så skriver dom här & nu!
Förlåt men klockan var halv 2 och jag var verkligen super trött.
-Sandra widén: en super go tjej som gått i min klass men som flyttade för nått år sen till västerås, önskar jag kunde träffa henne mycketmycket mer än vad jag gör. hon är snygg&snäll, och betyder mycket för mig.
-Elice holmberg, en tjej som är fin och verkligen super snäläl, hon är super bra i handboll oxå!!
-Nathan dogan, en snygg kille som jag verkligen saknar, skulle vilja träffa honom mycke.. Han är super snäll och rolig, grym i fotboll. Han betyder massor för mig, och glad att jag har honom.
nu tänkte jag gå upp och äta frukost, har riktigt ont i huvudet så ska nog ta en tablett oxå, bra att veta osv.
Men idag / ikväll kanske det inte blir världens bästa uppdatering för ska nämlingen på 40 års fest hos zerone men ni kommer få en outfit och sen får vi se hur mycket det blir! kramiiiiiiis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0