Glaaaaaad tjej häär.

Såååå sjukt glad, Fredagen började as bra, just nu är det as bra, och lovar den kommer bliii sååå mycket bättre!
Jag har skrattat varenda sekund! 
Idag fick jag ju träffa cameron, som gått i min klass hur länge som hellst men som flyttade för ett tag sen,
så det var fett roligt att se honom! saknad var han. 
Och typ eftermiddagen / kvällen kommer underbara sandra hit, hon har ju också gått i min klass huuuuuur länge som hellst men för nått år sen flytta till västerås. Saknar henne såååååååå mycket, har inte träffat henne på sjuuuukt länge så det kommer blii så mysigt!!! :)
Förmodligen så snackar vi, kollar filmer och bara myser.. Men det kan hända att vi drar ut också, ingen aning. 
Denise kommer också träffa oss. MYS!
Kan inte lova men ni kanske får några bilder under kvällen. :)
Nu ska jag sätta på hööööööööög musik, ta ett glas saft, sätta mig ner och skriva liten packlista tills imorgon.
Ni får några bilder på två underbara personer oxå, denise&sandra. 
puss&kram skumbanan♥
En gaaammal bild på sandrauuu

sandrauuuu igeeeeen snyggo
niiiiisen , min liilla fjortis
nisen igen sötnos
En snygg bild på mig och denise. 
Tack o hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0