hur orkar ni?

jag förstår verkligen hur jobbigt det är att vara avundsjuk på en person?
men det hjälper ju inte direkt att skriva onödiga kommenterar?
liksom, vad begär ni från mig? att jag ska bry mig så mycket och bli ledsen?
HAHA.. aldrig i livet. det är så sjukt många andra som skriver massssooor av gulliga & fina texter till mig.
Jag läser  bara dom, och dom som skriver allt ska ha all kärlek som går!
jag bryr mig inte ett piss om er andra som försöka göra mig ledsen eller något för att ni är avundsjuka på mig? eller på hur jag ser ut ? eller på hur jag är ?
Mogna till och om du tycker jag är så ful, varför ens läsa min blogg då?
haha.. människor.. det är bara att skratta :)
det var allt för mig, just nu För nu blir det fotbollsmatch sen hem och fixa sig!
ETT STORT ♥ TILL ER, mina underbara läsare



Kommentarer
Postat av: sofia

bra skrivet!

skit i dom som vill dig illa.. för du är inte värd dom!

älskar din blogg och är på din sida!

kram

2012-06-11 @ 13:49:26
Postat av: Louise

DU ÄR BÄST!

Skit i dom där skitstövlarna. pussss!

2012-06-11 @ 16:24:30
URL: http://llollobc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0