helllluuu..

väääääääääääldigt trött eftersom det var 40 års fest igår och vi gick och la oss 3 typ, blev väckta 6 för att jonatan ska till halmstad pojk elitlägret då passa jag på att få skjuts in till stan. haha men sovit lite nu men fortfarande så jävla trött fyyyfaaaan. hade iallafall jätte roligt. haft det super mysigt med lilla älsklingen dom senaste dagarna. 
nu ska jag dra mig ner till konstgräset för att kolla match. final i globall, 
esk p97, jontis lag! sen måste jag packa eftersom jag drar bort en vecka nu och kommer inte  ha tillgång till bloggen alls. inte data och blogg.se appen på moijben funkar ju inte för mig !?! 
kommer några tidinställda. så ni inte slutar kolla :) efter finalmatchen eller runt 5 kommer två av systrarna och alla småttingar för att käka hamburgare med oss. myyyyyyyyys saknar dom massor! 
men nu måste jag skynda mig! puuuuuuuuuuuuusssssen
ja & lillsis för nått år sen? loveyou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0