torsdag & JULLOV

hallooooj, mysdag med film & sång i skolan. fick också mina betyg som jag är nöjd med. chockat nog. Efter skolan så droog jag och lollo ner på stan kollade runt lite. träffade på alla möjliga. Efter ett tag så gick jag, lollo, bellan, fanny, emma & oskar till wickmans. Där satt vi en stund. Sen ggick vi och hämtade cyklarna sen vidare till coop. Efter en kall hem gång så kom jag hem runt kvart över 5. Nu värker mitt huvud, näsan rinner och jag mår allmänt dåligt. Men det ska fan inte hindra mig från ett underbart jullov. Ikväll får vi se vad som händer. Fredag blir det städning & fixning. På lördag blir det lill- julafton. underbart med alla mina älskade.hörs mer senare.  PUSS
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste som finns

2012-12-20 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0