svar på kommentarer, angående "sakerna jag fick med mig hem".

Postat av: Anonym

grymt snygga saker, du har fett fin stil !

SVAR :tack, blir väldigt väldigt glad höörruu!! 


Postat av: lovisa

jag börja läsa din blogg för inte allt så länge sen. och bara av att läsa alla texter du skriver så fastnade jag direkt. Men vi känner inte varandra så bra och därför tycker jag du ska köra en frågestund så jag får veta lite mer om dig! eller så kan du berätta lite mer i ett inlägg? kram lovisa. :)

SVAR: Helloo Lovisa, tack så jätte mycket sötis. Även fast jag nu på sista tiden har vart väldigt dålig på att blogga osv. så lovar jag att jag ska blogga mer, just for you, alla ni som lägger ner tid och kikar in här. Och självklart kan jag skriva några meningar om mig själv, eller så har jag en frågestund. Det får vi se. :) Men tusen tack! KRAM


 

Postat av: Anonym

vart köpte du bhn ? :D

SVAR:   På H&M. :)

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0