Några meningar om mig.

•Jag är en väldigt känslig person.
•Jag har grymt mycket kläder men köper bara mer & mer. 
•Smörjer in mig varendaste dag, annars mår jag dåligt. 
•När jag går på toa hemma, måste jag ta av mig byxorna helt & hållet.
•Jag är besatt av parfym.
•Jag kan inte sluta älska mitt underbara täcke och min  underbara kudde!
•När jag var lite mindre så gick jag i sömnen hela tiden.
•Jag tjänar fett mycket pengar på alla skjortor jag stryker.
•Jag älskar känslan när man tar av sig bhn efter en lång dag.
• Jag kan inte leva utan gotte saker. Jag är som besatt av allt mummssaande.
•Jag längtar till saker vääldigt mycket. Nästan för mycket. 

•Jag älskar när Jonatan säger heela tiden, att jag är fin & berättar hur mycket han älskar mig.
•Jag skulle inte kunna leva utan min mobil. 

•Jag vill ha en as stor garderob när jaf blir stor. Som ett helt rum man går in i. 
•Tom&Jerry kex är verkligen det godaste som finns.
 


Trackback
RSS 2.0