never give up something you really wont.

vakna runt 10 eftersom vi hade samling 20 över 11.
Klockan 20 över 12 spela jag match mot hallstahammar vi vann, det gick okej för mig kunde gått bättre.
Efter matchen duschadee vi där, sen drog jag fopps, eve, linn till wickmans för att äta lunch.
Där satt vi rätt länge sen drog jag hem.
Sen möttes vi alla + matte oxå, drog till bion och kolla bio! 
hunger games såg vi, den var faktiskt bra, själv tycker jag den var läskig men aah.
Efter bion, tog vi massa kort på toan.  Sen drog vi till solariumet och värmde oss.
Mamma var tvungen att hämta mig för jag har punka på cykeln. Nice eller ? nej.
Nu har jag bara chillat, kissat och ÄR AS TRÖTT...! varför så trött hela tiden?
jag är verkligen trött dygnet runt även fast jag sover hur länge som hellst? mongo joduu jag vet.
Nu ska jag sooova, imorgon blire nog bara en fixar dag.
Måste fixa cykeln, fixa sängen städa, fixa tills alla kommer på torsdag, rensa garderoben osv.
så blir chill dag hemma, innan träningen sen åker jag troligtvis på den om jag orkar.
Men nuuu får ni sova så jävla gott och hare så jävla bra så höörs vi toomorrroooww!
PussPussPUssPUssssss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0