Bästa Nina ♥

 
Du var den som alltid fick mig le varje dag i skolan när jag mötte dig, du fick mig alltid att känna mig trygg och du fick alltid mig på bra hurmör. Jag vet att om något va på tok, Som det var ibland, kunde jag gå till dig. Du fanns alltid där. Och allt blev så mycket bättre av att bara få en kram av dig. På skolavslutningen var det riktigt jobbigt att ge dig en hejdå kram, det kom en massa tårar men så fort du sa att vi skulle fortsätta hålla kontakten så fick det mig att må lite bättre ändå. Du har och kommer alltid vara den finaste och bästa läraren i mina ögon. Tack för allt du gjort, jag kommer verkligen sakna dig och alla timmar med dig, underbara du! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fint skrivet Nathalie:)

2013-06-18 @ 22:25:42
Postat av: Elle

Å det va jag som skrev/Elle

2013-06-18 @ 22:26:22
Postat av: Mamma

Mammas hjärta <3 vad fint skrivit...

2013-06-18 @ 23:50:07
Postat av: Klara

Gud vad fint skrivet!!

2013-06-19 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0