Min helg

förlåt för jätte dålig uppdatering men jag har verkligen haft fullt upp...  i fredags kom släkten på kalas och gratta mig fick massor av paket som ni får se så fort jag tagit kort på allt med min super bra iphone kamera! :)
stort tack till alla som gjorde min dag & mitt kalas till det bästa! puss på eer!
på fredagen när alla åkt hem kunde jag & älskling äntligen gå och lägga oss.. super trötta som vi va. 
somna nog på en gång, haha. vaknade upp bredvid honom på lördag alltså. vi åt lunch och sen åkte han hem 
och jag åkte ner på samling inför första sm matchen, vi förlora mor arbrå även fast vi kunde vunnit över dom.
vi spela inte alls bra men sånna matcher kommer ju också. sedan skyndade jag mig och duschade sen fick jag
skjuts till älsklings match i fjärdhundra. han har börjat i innebandy nu också.. men dom vann iaf! goodiie. 
efter matchen elr runt halv 7 så fick vi skjuts av jens in till stan, vi lämnade av elle & alexandra på stan och 
sen lämnade jens oss hemma hos mig. vi beställde från fanna thai köket (stavning.. ) goottttigottt. 
kolla på körslaget och bara myste. sen kolla vi också på kommisare späck. och myste. 
jag var super trött och typ halvsov medans han inte var lika trött. men han somnade nog tillslut. 
vaknade upp bredvid älskling på söndagen också, klockan ringde 08.00 eftersom jag hade samling 09.00.
jag gick upp fixade i ordning mig och sen väckte jag honom 08.30. han ville bara ligga kvar och sova men 
tillslut fick jag upp honom ;) hehe. vi åt frukost innnan vi fick skjuts ner. spelade match 10.00 och vann då mot 
mariefred. sen chillade vi , åt mat , chillade sen hade vi match igen 15.30. då vi vann återigen mot kalix. 
vi kom alltså 1a i gruppen och alltså direkt till steg 3 i sm. vi vann stort mot kalix med hela 12 bollar tror jag? stog iallafall 25-13 till oss när matchen var slut ;) WIHO ! 
eftet matchen åkte jag hem duschade och åt. nu sitter jag här och ska snart kolla solsidan, fett mys. 
har bild läxa och 2 prov att plugga på men bloggar så fort jag kan. 
love you guys ! pce 
 
 



Kommentarer
Postat av: august

varför bloggar du så lite? :(

2012-10-09 @ 10:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0