svar på tal!

felicia om Min rätta kärlek♥:
håller med alla andra, så sjukt fina tillsammans. 
Och tycker ni sak ha en frågestund ! 
+ bloggen = as  bra!
svar: åh tack! devärmer(a) Jag ska fixa frågestund.  TACK!! kramis♥


Louise om Min rätta kärlek♥:
Sååå glad för din skull att du har honom <3<3<3<3<3
svar: ÅH tack min älskade ! <3 <3 <3<3<3<3<3


Emma om Min rätta kärlek♥:
ÅH VAD SÖTA NI ÄR!! Får panik!!!!
svar: ska du säga! hihi. men tack så mycket!!! :*


O om Min rätta kärlek♥:
Gör en frågestund om er!
svar: det ska jag!


Anonym om Min rätta kärlek♥:
Ni är så fina tillsammans, perfekta paret!
Låt ingen komma i mellan er, sötnosar!
svar: tacktacktack!!! Nejdå, ingen kommer göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0