Sryyy sweeties

goodmorgon, förlåt för dålig uppdatering, men somsagt jag har haft fullt upp torsdag / fredag / lördag.
Jag har kollat på fotboll och haft skit kul med mina vänner.
Super fint väder som det också är idag. Bränt mig dock som gör as ont.. menmen.
Känner mig också lite sjuk, iaf sjuuuukt förskyld. BLÄ.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska titta ppå min kusin iaf som ska spela match.
tror jag ska ut och träffa folk lite senare oxå, Det låter som en toppen idé.
Ska också försöka göra en video, med rumpövningar. Får se om jag hinner det idag.
Frågestunden om mig och jonatan är påväg förmodligen någon dag i veckan.
Bilder sen lördag kommer i nästa inlägg. inte så många men några iallafall. ;)
Nu ska jag börja fixa mig, vi hörs, kyssen♥
Bild sen torsdags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0