rubrik

Heellllu, inge fint väder idag. BLLÄÄÄÄ
blir nog tjockjackan för mig.
Nu har texxten åkt bort för mig 4 gånger det här är femte gången jag sitter och skriva samma sak igen...
snart blir jag arg.
Igår hände det väldigt mycket saker iaf, Hade verkligen super duper kuuuuul. Kom lite jobbiga minutrar men de fick man lösa på en gång . jag som fixar allt , mmmhhh...
var så himla trött så jag somna direkt igår när jag kom hem, satt inte ens på datan.
men nu Ska jag snart ner till campen och kolla jonatan, uppland-västmanland tror jag de va?
Lycka till älskling♥
Där nere kommer jag träffa josefine, och tror att emmy & linnea kommer komma också? hoppas det iaf. :D
Nuuuu måste jag sätta fart... jag som är såå snabb not.
Aja viii hörs senare annars kanske vi ses där neree ;)
ni får hare bäst för det tänker jag ha !
PUSSSSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0