i just wanna see you smile again

Haaaallluuuu, mår lite bättre men inte helt helt bra. Ingen skola för mig idag, skönt att få vara hemma.
Håller på att rensa min garderob, finns verkligen massor av kläder jag aldrig andvänder eller kommer aldrig andvända såå de är ju liksom onödigt att bara ha allt ligga där..
så tänkte ha en liten Bloppis här på bloggen? vi får se.
Hoppas jag känner mig piggare och få gå till skolan imorgon, sista dagen innan lång helgen ju.
har typ bara 3 lektioner ändå satt.. (y)

Eftersom det har varit krångel hit och dig eftersom jag är sjuk osv så kan jag ju inte träna.
Men när jag börjar träna igen så ska jag verkligen försöka träna varje dag.
Om jag inte tränar med hanbollen så ska jag försöka gå ut och gå minst 1-2 timmar varje dag eller springa en liten runda, jag ska oxå göra övningar hemma varje dag. Situps och massa andra. Varje morgon och kväll. och
Jag har bestämt mig för att få en lite finare rumpa till sommaren, alltså har jag börjat gjort rumpövningar varje dag.
minst 500 varje dag, om jag har mycket tid så ska jag försöka göra 1000, jag hoppas det ger resultat till sommarn.
Alla vill ju ha en fin rumpa ju? eller? :D
Nu ska jag fan få en lite finare kropp.

Nu ska jag fortsätta rensa garderoben, och bli lite friskare.
Hare göttt medans ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

göööööööört

alltså bloppis

2012-05-15 @ 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0