Ni gör mina dagar bra♥

Hejsan alliihopppaa, allt bra? de är awesome med mig iaf ! hehe, eller naaaaaaaa.
pisss trött, ont i ryggen och längtar efter sängen. annars är allt awesome!
Igår vet jag inte riktigt mmhh, älskling, johannes, pontus & wille kom hit kolla på film osv.
När dom drog så somna ja på dirren med joss breve mej(a) mys
Klockan ringde klockan 8 imorse.. för skulle dra till dm.
Dm var riktigt roligt, även fast det inte gick så jätte bra, men hade roligt iallafall.
kom hem typ 7, klockan 8 träffade jag foppa & lollo, vi drog ner till coop, köpte 2 pajer och vaniljsås(yyy)
Cykla hem, ladda ner en film, sen om matttee. Vi kollade film , åt paj, skrattta vääldigt mycket + myyste!
Ni är verkligen några som får en på toppen humör brudar!
Allt är super med er !
Imorgon så åker älskling till björnriket jag vet inte hur länge, kommer sakna honom masssoooorr, vafaaan!! :(:(:(
Nu är jag suuuper trött.. som jag skrevv såå nu ska jag ta och sova, hehe smart jag är va? ;)
Nej men guuuuud. Ni får två bilder, sov gott underbara läsare♥
tjejorna, älskar er♥
Jag älskar dig, du gör mig så lycklig. Jonatan♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0