Tisdagen den 20/3

hallooj, idag har det varit en rätt rolig dag i skolan. Mycket skratt iaf ;) 
Efter skolan drog jag hem, bytte om och sen drog jag ner på stan med josefine,
vi kolla lite affärer, fick bara med mig en bh och hon en tröja. 
Sen fikade vi, eller tog en dricka på wickmans, planera, och bara snacka skit.
Där trrääffade vi keli, som vi snackade lite med.
Just  nu är musiken på, eller jag kollar på BB men de är reklam just nu.
ville bara säga att jag är grymt lycklig just nu, och hoopppas det håller ett tag nu! 
Det är såååååå nice att bara hopppa runt av glädje! :d
Imorgon är det en fetans chill dag, sen efter skolan träffar jag älskling, mys!
godnatttkraaammm på er sötnosar ♥
Dagens natta får ni här med tandborsten och allt.. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0