ojjjjj

Hejsaaan sötnosar, förlåt för jag inte bloggat något idag.
Inte haft tid helt enkelt,
först vare ju skolan då.. sug på den. 
Sen drog jag hem, här hemma var syster med lilla mandis och mamma,
mormor&morfar skulle komma och fika med oss oxå klockan 4 drog jag till kunskap, träffade mathilda, albin, michan och hennes lillasis där. Vi gick till tågstation, allihopa, sen drog alla förutom mathilda och jag som skulle ner till stan och köpa en glass(y) tjockis dag jag vet..
Men på stan bestämde vi oss för att dra till coop istället, där köpte vi glass, efter det drog vi hemmåt, helvete det är fan inte varmt påkvällen. fyyyyusch! 
sen har jag bara haft liten pratstund med mammi♥
Jag har en rätt så dålig period just nu, även fast det liksom är bra ändå.. 
Jag har sjuuuuukt stressad, och hinner inte med mycket. 
det är super jobbigt, och jag liksom mår dåligt av det, blääääääää.
Nog med neggo grejs, Nu blir det en film&mysss eftersom jag fortfarande inte är helt bra.
hörs senare. /N♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0