snööstorm & allt

herregud vad det snöar & stormar. Jag höll på att blåsa bort idag när jag gick både till & hem skolan. Ramlade bara i en stor snöhög som tur va? läskigt ju. När jag var på väg hem så stog postbilen på våran uppfart, HAHA det gjorde min dåliga dag bra kan jag säga!!!! fick gå och undersöka den och nyckeln var i den stog och brumma, fönstret nere osv men ingen satt i?? men tillslut kom en kille fram, han tänkte säkert vad fan jag höll på med men vafan. haha. riktigt kul iaf. Imorgon blir det westerlundska. Sen träning. Hoppas på att få en bra helg och sedan är det bara 1 vecka kvar i skolan! skönt! har också fått min nyårs klänning, tycker den är riktigt cool faktiskt. Ni kommer få bilder på hur hela den ser ut om ett tag. när jag hittat sladden. Nu ska jag poppa lite poppisar, ta ett stort glas vatten och lägga mig vid tv:n. Godnatt mina kära läsare, PUSS & PEACE 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0